برندسازی یا Branding یکی از اقدامات مهم و اساسی در راه اندازی، مدیریت و توسعه کسب و کار است. اگر هدف بزرگی داریم و می خواهیم نام و محبوبیت کسب و کارمان بر سر زبان ها باشد باید اصول و قواعد برندینگ را بدانیم و آنها را بدرستی و با دقت بالا بکار بگیریم. برندینگ یا برندسازی چیست؟ برندیگ یا برندسازی یعنی تلاش برای رسیدن به معروفیت و محبوبیت. این موارد می تواند برای یک کسب و کار بوده، یا برای شخص و یا هر …
پست وبلاگ
معایب و مزایای تبلیغات کلیکی کدام است ؟ انواع تبلیغات کلیکی ، کسب درآمد از تبلیغات کلیکی و تعرفه های تبلیغات کلیکی به چه صورت است ؟ قصد ما از نوشتن این مقاله پاسخ به تمام …
باتوجه به اطلاعیه بانک مرکزی در خصوص اجرایی شدن کد مالیاتی برای دریافت درگاه پرداخت و کارتخوان ، از ۱ بهمن ۹۹ ارائه خدمات پرداخت به مشتریان جدید فاقد کد مالیاتی ممنوع اعلام شد. این اطلاعیه …
بازاریابی پیامکی ویا اس ام اس مارکتینگ، سبکی از بازاریابی است که در آن مخاطبین جدید و یا قبلی کسبوکار با پیامکی که برایشان ارسال میشود، علاوه بر اطلاعرسانی، از خدمات به روز و جدید مطلع …
شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) بر عموم مسلمانان تسلیت باد. …
همه ما در زمان چک کردن inbox یا صندوق ورودی پیامهای خود متوجه پیامهایی از سوی افراد یا موسسات ناشناس شدهایم، در گذشته با مواجه با این قبیل پیامها از ترس هک شدن فضای ایمیلمان فورا …
امروزه نقش سیستم بانکداری به عنوان توسعه پایدار در سیستم پیچیده اقتصادی انکار ناپذیراست. سیستم بانکداری قلب توسعه اقتصادی است. نقش بانکها سازگار با ماهیت اقتصادی و اجتماعی جوامع در جذب سپردهها و اعطا وامها است، …
امروزه خرید و فروش اینترنتی بخشی از زندگی همه ی ما شده است. برای انجام خرید آنلاین لازم است که کسب و کارهای اینترنتی به فکر آسان بودن مراحل خرید آنلاین برای کاربران باشند. در واقع …
اینشورتک به استفاده از نوآوری های تکنولوژی برای بهبود تاثیر صنعت بیمه در زندگی ما اشاره دارد. اینشورتک از ترکیب دو کلمه Insurance و Technology تشکیل شده است و از زیر مجموعه های فین تک به …
وقتی کار خود را به عنوان یک کارآفرین شروع میکنید، میخواهید مطمئن شوید که میدانید چه چیزی کارآفرینان را موفق میکند. این یعنی نگرش درست به یک کسب و کار و عزم و ثبات قدم برای …