امروزه همه ی ما به خدمات مالی و پرداختی نیاز داریم و باتوجه به پروسه سخت و پیچیده پرداخت برای استارتاپ ها و کسب و کارهای خرد و خانگی،ما در آقای پرداخت سعی بر آن داریم که شما در سریع ترین زمان ممکن خدمات مالی و پرداختی خود را برای کسب و کار خود دریافت کنید و با استفاده از آن بتوانید وجه مورد نظر را از مشتری خود دریافت کنید.

چرا با وجود PSP ها باید از پرداخت یارها درگاه گرفت؟


این مورد کاملا صحیح است میتوان ازPSP ها درگاه مستقیم گرفت اما این نکته را در نظر داشته باشید که استفاده از سرویس های آقای پرداخت از همه نظر خیالتان را راحت میکند، یک پنل کامل از سرویس های مالی و پرداختی را در اختیار شما قرار میدهد.

سهولت در دریافت درگاه پرداخت اینترنتی


دریافت درگاه پرداخت از بانک کار راحتی نیست و پروسه خودش را دارد ، اما در آقای پرداخت اینطور نیست!
ما در آقای پرداخت بدون هیچ کاغذبازی و بدون هیچ پیچیدگی ای برای شما یک تجربه خوب از دریافت و استفاده از درگاه پرداخت ایجاد میکنیم،فقط کافیست ابتدا در آقای پرداخت ثبت نام کنید و درخواست درگاه خود را ارسال کنید…

سرویس پایدار و بدون قطعی


آقای پرداخت با در اختیار داشتن درگاه پرداخت PSP های مختلف و با طراحی امکان سوئیچینگ هوشمند و بررسی رفتار پرداخت کننده و همچنین بررسی لحظه ای شرکت های PSP همیشه بهترین درگاه را با بالاترین میزان تراکنش های موفق برای کاربران شما انتخاب کرده و کاربر را به آن هدایت میکند.

پشتیبانی قوی و همراه همیشگی


در کنار ارائه خدمات،پشتیبانی مناسب یکی از مهمترین و ضروری ترین فاکتورهایی است که میتوان در نظر گرفت،درست است که ما در آقای پرداخت به صورت ۲۴/۷ درحال بررسی پایدار بودن سرویس ها هستیم اما ممکن است در هنگام استفاده از درگاه پرداخت خود با مشکلاتی روبرو شوید که لازم است تیم پشتیبانی آقای پرداخت همیشه در سریع ترین زمان ممکن همراه شما باشد.

ارائه سرویس های متنوع برای کسب و کارها


یکی از اصلی ترین تفاوتی که میان درگاه آقای پرداخت با یک درگاه بانکی وجود دارد،وجود سرویس های متنوع و تسهیل کننده است که پس از دریافت درگاه از آقای پرداخت میتوانید از این امکانات متنوع و بی‌نظیر استفاده کنید.


هرکدام از این سرویس ها یک مکمل و تسهیل کننده هستند:


سرویس فروشگاه ساز آقای پرداخت به شما این امکان را میدهد تا زمانی که وب سایتی طراحی نکرده اید از سرویس فروشگاه ساز آقای پرداخت استفاده کنید و با چند کلیک یک فروشگاه ایجاد کنید و محصولاتتان را برای مشتری خود به نمایش بگذارید تا با انتخاب محصول مورد نظر،پرداخت خود را در سریع ترین زمان توسط درگاه اختصاصی شما انجام دهد.


با سرویس کدتخفیف،حراجی محصولات خودت را شروع کن!
امکان ایجاد کدتخفیف برای محصولات باعث افزایش فروش میشود که با چند کلیک ساده برای ایجاد یک کدتخفیف و اشتراک گذاری آن در بین مشتریان ،شاهد افزایش فروش و جذب مشتریان وفادار شوید.


سرویس ایجاد محصول یک سرویس فوق العاده ای برای کاربرانی است که در شبکه های اجتماعی فعالیت میکنند و قصد فروش یک محصول را با یک قیمت ثابت دارند که امکان لینک محصول یک سرویس راحت برایشان به حساب می آید.با ایجاد یک لینک پرداخت به راحتی میتوانید از مشتریان خود قبل از دریافت وجه اطلاعاتی دریافت کنید و پس از پرداخت موفق، ایمیل و پیامک رسید پرداخت برای خریدشان ارسال کنید.


ایجاد صفحه پرداخت شخصی برای دریافت مبلغ به صورت متغیر و همچنین مانند داشتن یک دستگاه کارتخوان شخصی است که میتوانید با ایجاد یک نام کاربری وهمچنین شخصی سازی یک صفحه پرداخت شخصی برای خود ایجاد کنید و دونگ و یا هزینه پروژه خودتان را دریافت کنید.


یکی از اصلی ترین و مهمترین امکانات دریافت درگاه پرداخت به صورت کاملا اختصاصی برای برند کاری شماست که ما در آقای پرداخت به تمامی کاربران درگاه پرداخت اختصاصی با نام و لوگو و آدرس سایت خودشان ارائه میدهیم و این یکی از اصلی ترین و مهمترین نیاز های هرکسب و کار است تا بتواند برای خود برندسازی کند و پرستیژ کاری خودش را حفظ کند.


حال این موارد بخش کوچکی از خدمات آقای پرداخت بود که خدمت شما معرفی کردیم،ما در آقای پرداخت همیشه سعی بر این داریم که با توجه به نیاز های کاربران،بهترین خدمات مالی و پرداختی را در اختیارشان قرار دهیم و همیشه میکوشیم که در ارائه سرویس های جدید چابک باشیم.


برای آشنایی بیشتر با امکانات درگاه آقای پرداخت و همچنین دریافت آموزش استفاده از خدمات ،میتوانید به بخش راهنمای آقای پرداخت مراجعه کنید و از استفاده از خدمات ما لذت ببرید،همچنین این نکته را در نظر داشته باشید که درصورت نیاز به پشتیبانی تلفنی در ساعت کاری پشتیبانی تلفنی با همکاران تماس حاصل فرمایید و در زمان های خارج از ساعات اداری به صورت پشتیبانی تیکتی سوالات و مشکلات خود را با ما در میان بگذارید.

با این حال بخش کوچکی از تفاوت میان درگاه آقای پرداخت و درگاه بانک را به شما اعلام میکنیم.