آقای پرداخت در تاریخ ۲۲ خرداد ماه ۱۴۰۱ به عنوان شرکت خلاق از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری معرفی شد.

 آقای پرداخت به عنوان پرداخت یار رسمی بانک مرکزی و شاپرک که ارائه دهنده درگاه پرداخت الکترونیکی است؛ به منظور گسترش پرداخت‌های الکترونیکی در یک فضای امن و مطمئن با رعایت تمامی استانداردها و پروتکل‌های ایمنی طراحی و راه‌اندازی شد. به‌نحوی که یک فضای پایدار و ایمن را برای مشاغل بزرگ و کوچک جهت انجام پرداخت‌های آنلاین و سایر تراکنش‌ها فراهم ساخته است. با استفاده از آقای پرداخت، مشتریان همزمان به چندین درگاه پرداخت بانکی برای پذیرش پرداخت‌های آنلاین خود دسترسی دارند و قطعاً عامل مؤثری برای افزایش سرعت تراکنش‌ها و انجام پرداخت‌های آنلاین خواهد بود.

 در واقع آقای پرداخت، پرداخت یار بانک مرکزی و شاپرک است به منظور ایجاد یک بستر مناسب برای انجام پرداخت‌های آنلاین فروشندگان و خریداران انواع کالا و خدمات طراحی و راه اندازی شده است. بدین جهت آقای پرداخت با استفاده از نیروی انسانی کارآمد و متخصص، اهداف بلندمدت خود را با بهترین و بالاترین کیفیت به کاربران فضای اینترنت و صاحبان کسب‌وکارهای آنلاین ارائه می‌کند.

از این‌رو براساس ویژگی‌های شرکت خلاق و مبتکر آقای پرداخت ، می‌توانید متناسب با نیاز و زمینه فعالیت خود از خدمات آقای پرداخت استفاده نمایید. قطعاً داشتن یک درگاه پرداخت اختصاصی، سریع و مطمئن مسیر دستیابی به اهداف مالی و جذب مخاطب بیشتر را هموارتر می‌سازد. به شما این اطمینان را می‌دهیم که آقای پرداخت به عنوان بهترین ارائه‌‎دهنده درگاه پرداخت در کشور قادر است تا نیازهای شما را در خصوص انجام کلیه پرداخت‌های الکترونیکی برطرف سازد.