آقای پرداخت اردیبهشت سال ۹۷ توسط مهدی و محمدرضا شکل گرفت،اوایل که آقای پرداخت شروع به فعالیت کرد گاهی اوقات با هدیه های جالبی روبرو میشد مثل مسدودی پایانه، انسداد حساب، مشکلات قضایی و…که با تلاش شبانه روزی تیم قوی ما همشون تبدیل به خاطره شدن و پس از گذشت یکسال از فعالیت ما با دریافت مجوز پرداخت یاری از سمت شاپرک موفق شدیم تا مشکلات رو تا حد زیادی از جلو راهمون برداریم.

خب از شوخی بگذریم، ما تو دوسال فعالیتمون تونستیم رضایت مشتریانمون رو به صورت کامل جلب کنیم و همیشه سعی تیم ما بر این بود که مشتری از بهترین خدمات و سرویس برخوردار باشه،حالا که داریم به اردیبهشت ۱۴۰۰ نزدیک میشیم،آقای پرداخت داره ۳ ساله میشه و یعنی ۳ سال تونستیم خدماتی رو به شما کاربران عزیز ارائه کنیم که لایق اون هستید و صمیمانه ازتون متشکریم که در همه ی شرایط، چه خوب چه بد، کنار ما بودید و با انرژی هاتون مارو یاری کردید تا بتونیم با انرژی هرچه بیشتر خدمتگذار شما باشیم.

حالا یه خبر خوب!!!

امروز ۹۹/۱۱/۲۸ آقای پرداخت موفق به دریافت تندیس جشنواره ملی یکصد واحد مشتری مدار در سال ۹۹ شد و همچنین گواهی iso 10004  و iso 10002  از کمپانی QAL انگلستان در حوزه ارائه خدمات مالی و پرداخت الکترونیکی به مجموعه ما اهدا شد.

این گواهی نامه ها نشون میده که آقای پرداخت مسیرشو درست طی کرده،یعنی همون مشتری مداری و ارائه سرویس های باکیفیت که تو این مدت توسط تیم براش زحمت های زیادی کشیده شده.

خب حالا این گواهی نامه ها چه معنی ای میدن؟

ایزو ۱۰۰۰۴:

یکی از اصلی ترین عناصر موفقیت در یک کسب و کار ، جلب رضایت مشتری از خدمات ارائه شده توسط اون کسب و کار است، ایزو ۱۰۰۰۴ از خانواده ایزو ۹۰۰۰ است که برای فرآیند پایش و اندازی گیری رضایت مشتری تدوین میشه و باعث میشه مجموعه ای که این گواهی رو دریافت میکنه در مسیر مشتری مداری بیشتر از قبل قدم برداره و تلاش کنه.

ایزو ۱۰۰۰۲:

استاندارد ایزو ۱۰۰۰۲ یک گواهی دیگریست که به جهت طراحی یک سیستم اثربخش و کارآمد برای فرآیند رسیدگی به سوالات و شکایات مشتریان به شرکت ها و سازمان هایی که تلاش میکنند تا همیشه بهترین خدمات پشتیبانی رو به مشتریان خودشون ارائه کنند اهدا میشه و داشتن این گواهی نشون میشده که فرآیند رسیدگی به سوالات و شکایات مشتریان در شرکت و سازمان فوق به درستی انجام شده.

در آخر خوشحالیم که در کنار شما کاربران عزیز توانسته ایم چنین افتخاری کسب کنیم و امیدواریم که بتوانیم با ارائه سرویس های متنوع و جدید، تمامی نیاز های پرداختی و مالی شما رو برطرف کنیم  و همه تلاشمون رو میکنیم تا در نهایت گل لبخند رو روی لب کسب و کارتون بنشونیم.

ما به داشتن چنین خانواده ای افتخار میکنیم و داشتن چنین خانواده ای نشانه اعتماد شما به مجموعه ماست.