سامانه وضعیت سرویس های آقای پرداخت به منظور مانیتورینگ لحظه ای خدمات آقای پرداخت و وضعیت پایداری شرکت های ارائه‌دهندگان خدمات پرداخت (PSP) راه انداری شده است.

هدف از آماده سازی این سامانه ایجاد شفافیت و اطلاع رسانی از رخدادهای لحظه ای وضعیت سرویس ها و وضعیت اختلالات اینترنت است که یک مرجع خوبی برای کسب و کارها است.

در این سامانه سعی بر این شده است که شرکت های PSP به صورت لحظه ای مانیتور شوند و وضعیت پایداری آنها با الگوریتم های مختلف بررسی و تحلیل شود و با استفاده از نتایج آن کاربران آقای پرداخت بتوانند کیفیت خوبی از خدمات را تجربه کنند.

همچنین یکی دیگر از اقدام های انجام شده در این سامانه بررسی لحظه ای سرویس های آقای پرداخت از دیتاسنتر و شرکت های هاستینگ مطرح مانند میهن وب هاست، ایران سرور، نت افزار و… است.

علاوه ‌بر مانیتورینگ لحظه ای از سرویس ها، اطلاع از وضعیت پایداری هر یک از سرویس‌ها و APIهای آقای پرداخت و حتی اطلاع از وضعیت مرکزتماس تلفنی آقای پرداخت نیز در این سامانه فراهم شده است.

این نکته را در نظر داشته باشید که تیم فنی آقای پرداخت با تلاش شبانه روزی خود همانند همیشه سعی بر این دارد که بهترین خدمات را در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهد و از این رو اولین اقدام بروزرسانی سامانه وضعیت سرویس ها است و به زودی تغییرات جدید نیز پس از آماده سازی و تست های فنی رونمایی و اطلاع رسانی خواهد شد.

هم اکنون میتوانید از طریق آدرس status.aqayepardakht.ir به این سامانه دسترسی داشته باشید.