دیتالایف انجین ، یکی از سیستم ‌های مدیریت محتوا می ‌بـاشد که از تاریخ ۳۰ شهریور ۱۳۸۵شروع بکار کرده و تا به الآن توانسته نظر بسیاری از کاربران شبکه ارتباطی را به خود جلب کند.

این سیستم قدرتمند توسط یک تیم زبردست روسیه‌ای نوشته و به دنیای بزرگ شبکه ارتباطی ارائه شده‌ است، یکی از خصوصیت ‌های عالی این سیستم انعطاف پذیر بودن آن است که توسط این ویژگی می‌توانید وب سایت خود را از یک پرتال ساده به وب هاستینگ، فروشگاه اینترنتی و یا… تبدیل کنید.

دیتالایف انجین برخلاف ظاهری ساده، دارای محتوایی پیشرفته و حرفه ای می باشد و کار کردن با آن بسیار ساده است. حتی کسانی هم که سررشته ای از برنامه نویسی یا دیگر مسائل مربوط به این موضوع ندارند می توانند به دلخواه سیستم را خود تنظیم و براحتی آب خوردن از آن استفاده کنند.

اما باتوجه به درخواست شما پذیرندگان عزیز جهت استفاده از درگاه آقای پرداخت در دیتالایف انجین، پلاگین درگاه آقای پرداخت برای دیتالایف انجین توسط تیم دیتالایف انجین فارسی طراحی و آماده سازی شد.

تیم همیار دیتالایف انجین با هدف ارائه خدمت به کاربران فارسی زبان سیستم مدیریت محتوای دیتالایف انجین طراحی و توسعه یافته و تمام تلاششان این است تا محتوای جامع و به روز همراه با ارائه خدماتی متنوع و با کیفیت در اختیار استفاده کنندگان این سیستم قرار دهند.

برخی از ویژگی های دیتالایف انجین فارسی:

  • مدیریت سایت بدون دانش برنامه نویسی
  • امنیت و پایداری
  • رابط کاربری دلچسب
  • امکانات حرفه ای و کارآمد

برای دانلود پلاگین درگاه آقای پرداخت برای دیتالایف انجین میتوانید به سایت دیتالایف انجین فارسی و یا صفحه پلاگین و ماژول های آقای پرداخت مراجعه کنید.