امروزه همه میخواهند از اینترنت کسب درآمد کنند و درآمد خوبی به دست بیاورند ، قطعا کسب درآمد در خانه یکی از اولین راه هایی است که به ذهن شما میرسد و این نوع کسب درآمد فرصت خوبی است برای بهینه سازی انجام کارها ، با سیستم کسب درآمد آقای پرداخت میتوانید به راحتی کسب درآمد کنید و بدون محدودیت درآمد بالا داشته باشید.

قبل از شروع ابتدا لازم است در آقای پرداخت ثبت نام کرده و حساب بانکی خود را معرفی کنید و پس از تایید حساب کاربری و بانکی با مراجعه به بخش بازاریابی و کسب درآمد و دریافت لینک بازاریابی مخصوص به خودتان شروع به بازاریابی کنید.

چگونه شروع کنیم؟

برای شروع به بخش بازاریابی مراجعه کنید و با به اشتراک گذاشتن لینک بازاریابی خود و همچنین معرفی دوستان خود جهت استفاده از خدمات آقای پرداخت کسب درآمد خود را آغاز کنید.

شیوه بازاریابی در آقای پرداخت به چه صورت است؟

شما با معرفی هریک از دوستان خود و استفاده آن ها از درگاهشان ، میتوانید ۱۰ درصد از کارمزد هر تراکنش را با ما شریک شوید و هرچه تعداد زیرمجموعه های شما بیشتر باشد و یا تراکنش هرکدام از زیر مجموعه های شما زیاد باشد پورسانت بیشتری دریافت کرده و درآمد شما افزایش خواهد یافت.

آیا محدودیتی در تعداد و زمان زیرمجموعه گیری وجود دارد؟

خیر،نه تنها محدودیتی وجود ندارد بلکه هرچه تعداد زیرمجموعه های شما بیشتر باشد درآمد شما نیز بیشتر میشود و پورسانت بیشتری دریافت میکنید و برای همیشه از کارمزد های دریافت شده از آن زیرمجموعه پورسانت دریافت میکنید و یک درآمد ثابت و همیشگی برای خود دارید.

امکانات سیستم بازاریابی آقای پرداخت

سیستم بازاریابی آقای پرداخت دارای یک بخش به صورت جداگانه است که در آن بخش شما میتوانید مقدار درآمد خود را در بازه زمانی روز،هفته،ماه و سال دریافت کنید و همچنین میتوانید لیست کاملی از زیرمجموعه های خود داشته باشید.

همچنین بخش ارسال ایمیل و بنر نیز طراحی شده که درصورتی که دارای سایت هستید و از درگاه آقای پرداخت استفاده میکنید میتوانید کد بنر طراحی شده موجود در پنل کاربری خود را در سایتتان قرار داده و از طریق سایت خود به راحتی کسب درآمد کنید و یا درصورتی که سایت ندارید و فقط از امکان بازاریابی آقای پرداخت استفاده میکنید میتوانید با وارد کردن ایمیل هریک از دوستان خود به آنها ایمیل دعوت به استفاده از خدمات آقای پرداخت ارسال کنید و شروع به جذب زیرمجموعه کنید.

تسویه حساب موجودی بازاریابی به چه صورت است؟

هرزمان که نیاز به مبلغ موجودی خود داشتید میتوانید درخواست تسویه حساب بازاریابی ارسال کنید و مبلغ دلخواه خود را درخواست کنید تا همکاران مالی در سریع ترین زمان مبلغ مربوطه را به حساب بانکی شما واریز کنند همچنین حداقل مبلغ جهت تسویه حساب نیز ۱۰,۰۰۰ تومان میباشد.

“در آخر نیز میتوانید به راحتی و با به اشتراک گذاری لینک بازاریابی خود درآمد اینترنتی زیادی کسب کنید و یک منبع درآمد ثابت و پایداری برای همیشه داشته باشید ، پس همین الان کسب درآمد خود را شروع کنید . . . “