امروزه فروش مبتنی بر شبکه های اجتماعی در اغلب کسب و کارهای مختلف رایج شده است. بیشتر افرادی که  در شبکه های اجتماعی فعالیت میکنند و محصولی برای فروش دارند برای افزایش اعتماد در فروش نیاز به رعایت یکسری از موارد دارند که ما درمورد یکی از موارد آن صحبت میکنیم.

“استفاده از درگاه پرداخت معتبر برای فروش

یکی از موثر ترین راه ها برای اعتماد سازی مشتریان به خرید اینترنتی استفاده از درگاه پرداخت است.

زمانی که شما به مشتری خود شماره کارت ارسال میکنید در ذهن مشتری سوالاتی ایجاد میشود که آیا پس از واریز وجه فروشنده جواب من را میدهد؟،آیا فروشنده محصول را به من تحویل میدهد؟ آیا فروشنده معتبر است؟ و . . .

سوالات زیادی برای مشتریان به وجود می آید که با استفاده از یک درگاه پرداخت امن و ارسال یک لینک معتبر جهت پرداخت به مشتری،تمامی این سوالات و نگرانی ها از بین میرود و باعث میشود تا مشتری به شما و کسب و کارتان بیشتر اعتماد کند . مهم ترین و اساسی ترین رکن برای فروش،استفاده از یک لینک پرداخت مطمعن و قابل اعتماد است که پیشنهاد ما استفاده از خدمات صفحه ی پرداخت شخصی آقای پرداخت است .

با استفاده از صفحه پرداخت شخصی آقای پرداخت به راحتی معاملات خود را بدون به اشتراک گذاری اطلاعات حساب بانکی خود انجام دهید. ما در آقای پرداخت با ایجاد پنل کاربری کاملا ساده و کارآمد امکان مدیریت فروش را به شما میدهیم تا هر زمان که اراده کنید گزارش فروش خود را در بازه زمانی مختلف همراه با اطلاعات پرداخت کننده دریافت کرده و عملکرد مالی خود را بسنجید .

با ارسال لینک صفحه پرداخت شخصی به مشتری، دیگر نیازی به رفتن تا پای عابر بانک نیست و مشتری در سریع ترین زمان ممکن و با آسودگی خاطر میتواند محصول مورد نیاز خود را از شما خریداری کند.همچنین سقف انجام معاملات در استفاده از صفحه پرداخت شخصی در روز تا ۵۰ میلیون تومان میباشد.لیکن در صورتی که میزان معاملات شما بیشتر از ۵۰ میلیون تومان باشد میتوانید درخواست افزایش سقف انتقال مالی خود را به همکاران واحد مالی از طریق تیکت اعلام کنید.

“چطور یک صفحه پرداخت شخصی در آقای پرداخت ایجاد کنیم؟”

برای ایجاد صفحه پرداخت شخصی در آقای پرداخت در پنل کاربری بر روی بخش ابزارهای پرداخت کلیک کرده و پس از باز شدن منوی مربوطه بر روی صفحه پرداخت شخصی کلیک کنید و پس از باز شدن صفحه ی تنظیمات پرداخت شخصی با تعیین نام کاربری برای صفحه ی پرداخت شخصی خود و با انجام موارد شخصی سازی صفحه خود را ایجاد کرده و برای کسب و کار خود صاحب یک صفحه ی پرداخت شخصی شوید و لینک مربوطه را در شبکه های اجتماعی برای فروش محصولات خود به اشتراک بگذارید.

“چند راهکار برای افزایش فروش در شبکه های اجتماعی”

 استفاده از هشتگ: پلتفرم های مختلف برای نمایش محتوای مرتبط به کابران الگوریتم های متفاوتی دارند ولی هشتگ ها یکی از ابزار هاییست که از آن بهره می‌گیرند.استفاده از هشتگ ها باعث رشد بازدید کننده پست های شما می‌شود.

هشتگ ها محتوا را دسته بندی می‌کنند، میزان برخورد مخاطبان با پست های شما را افزایش می‌دهد (Reach) و بالطبع میزان تعامل کاربران را افزایش می‌دهد. هیچوقت از تعداد زیاد هشتگ استفاده نکنید، در هر پست به چندین تگ بسنده کنید. اگر پست شما درمورد رخداد و اتفاق خاصی بود حتما هشتگ رویداد را پیدا کنید و به پست اضافه کنید. می‌توانید از هشتگ ها برای توصیف محصولات خود نیز استفاده کنید. یک هشتگ خاص را برای برند خود در نظر بگیرید تا بقیه کاربران هم بتوانند با استفاده از آنها به شما ارجاع دهند.

محتوای مختصر و جذاب : محتوای کوتاه نسبت به پست های بلند و طولانی تعامل بیشتر کاربران را در پی دارد. دنبال کنندگان شما برای اشتراک گذاری پست های کوتاه و تصویری بخاطر اینکه راحت‌تر و سریع‌تر آنها می‌فهمند تمایل بیشتری دارند.

با دنبال کنندگان در تعامل باشیدشبکه های اجتماعی درگاهی عالی برای تعامل مستقیم با افراد راغب (Lead) و مشتریان شماست. پست های آنها را رصد کنید و با آنها بصورت روزانه تعامل کنید، سوال بپرسید، به سوال ها و کامنت هایشان پاسخ دهید، از آنها برای اشتراک‌گذاری محتوای درباره محصولاتتان تشکر کنید و در بحث هایی که بوجود می‌آید شرکت کنید.

درپایان نیز برای افزایش اطمینان مشتری و بالابردن پرستیژ کاری خود حتما از درگاه پرداخت معتبر استفاده کنید تا به مشتریان خود این نکته را برسانید که شما دارای یک کسب و کار معتبر و قابل اطمینان هستید که برای مشتری خود ارزش و اهمیت قائل میشوید.

“امکان صفحه پرداخت شخصی آقای پرداخت یک انتخاب عالی و کامل برای افزایش فروش در شبکه های مجازی شماست.”