امروز مورخ ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ ، آقای پرداخت ۲ ساله شد.

 همین روزها در سال ۹۷ بود که آقای پرداخت توسط دو بنیان گذار یعنی مهدی و محمدرضا شکل گرفت.از شروع فعالیت آقای پرداخت تا به امروز ۲ سال گذشته و آقای پرداخت تونسته موفقیت های زیادی رو تو روند کاریش داشته باشه و رضایت مشتریان خودش رو جلب کنه.

از طرف تمامی اعضای خانواده بزرگ آقای پرداخت ازهمه شما پذیرندگان عزیز بابت این همراهی ۲ ساله در کنار همه‌ی کم و کاستی ها ، همه‌ی خوبی ها و بدی ها و همه‌ی پستی بلندی ها یک تشکر ویژه کنیم و بهتون قول میدیم که سورپرایزهای ویژه و بسیار جدیدی در عرصه پرداخت رو در سال ۹۹ براتون داریم.

در این ۲ سال چه اتفاق هایی رخ داد ؟

در این مدت ۲ ساله آقای پرداخت با چالش های زیادی روبرو شد مانند مسدودی پایانه ها ، انسداد حساب های بانکی شرکت و موارد قضایی گوناگون که تمامی این موارد با تلاش شبانه روزی تیم آقای پرداخت برطرف شد و ما توانستیم همواره میزبان تراکنش های پذیرندگان عزیز آقای پرداخت باشیم.

در همین حال و هوای خدمت رسانی به شما بودیم که قضیه پرداخت یاری از سوی شاپرک و بانک مرکزی به صورت جدی مطرح شد و ما نیز برای خدمت رسانی هرچه بیشتر و جلب رضایت و اعتماد مشتریانمان تصمیم  بر این گرفتیم که فعالیت خود را در قالب پرداخت یاری با نظارت شاپرک انجام دهیم،اما با به وجود آمدن مشکلاتی که اصلا فکرشم نمیکردیم ، ورود ما به حوزه ی پرداخت یاری با تاخیر روبرو شد اما در اواخر سال ۹۸ ، تمامی تست های پرداخت یاری را با موفقیت طی کردیم ولی این بار یک میهمان ناخوانده به نام کرونا داشتیم که باعث دورکاری در تمامی شرکت ها شد اما خب نتونست تیم آقای پرداخت رو از پا دربیاره و ما همانند گذشته به کار خود ادامه دادیم و توانستیم با افزودن امکانات گوناگون حتی در دوران کرونا به کسب و کارهای دیگر کمک کنیم.حالا با توجه به تعهداتی که در حوزه پرداخت یاری وجود دارد و امکاناتی که توسط همکاران بخش فنی در حال تکمیل شدن است، این بار ، آقای پرداخت فصل جدیدی از فعالیت های خود را در قالب پرداخت یار آقای پرداخت آغاز میکند.خوشحالیم که کاربرانمان پا به پای ما در تمامی شرایط نامناسب کاری، ما را همراهی کرده و تنها نگذاشتند.

خب بگذریم از تمامی اتفاق های این ۲ سال ….

 این بار آقای پرداخت با تغییرات بزرگی مانند همیشه به شما خدمت رسانی میکند. امسال که خانواده ما بزرگ تر شده و روزانه میزبان چندین هزار تراکنش شماست ، بسیار پر قدرت تر و با انرژی تر از گذشته آماده ارائه سرویس به تمامی کسب و کارهای کوچک و بزرگ است.

کلام آخر….

خرسندیم که برای شروع سومین سال فعالیتمان ، همراهانی همیشگی داریم و میکوشیم که گل لبخند را بر روی کسب و کارتان بنشانیم تا شاهد پیشرفت روزافزون برای شما و کسب و کارتان باشیم.

با ما در مسیر پیشرفت همراه باشید….