برای بستن ESC را فشار دهید

0
22
الهه موسوی
22 دقیقه مطالعه

در دنیای کسب وکارهای امروز، فارغ از کوچک و بزرگی شرکت ها و فروشگاه ها، همه به یک میزان نیاز به جذب مشتری و وفادار نگه داشتن مشتری هایشان دارند و در این بین شناخت مشتری بالقوه و خصوصیات آن نقش پررنگی در بهبود کسب…

0
23
الهه موسوی
23 دقیقه مطالعه

در دنیایی که برای هر محصول یا خدمات هزارارن رقیب وجود دارد، یافتن مشتری و فروش محصولات بسیار دشوارتر از گذشته شده و دیگر کیفیت به تنهایی نمی‌تواند نظر مشتری‌ها را جلب کند. علم تجارت و بازاریابی روش‌های بسیاری برای فروش پیشنهاد می‌کند؛ قیف فروش مبحث این…

0
19
الهه موسوی
19 دقیقه مطالعه

آیا تا به‌حال عبارت هک رشد به گوشتان رسیده است؟ این عبارت سال‌هاست که در دنیای کارآفرینی و بازاریابی مطرح است، اما هنوز هم در بسیاری از موارد به‌درستی و به نحو احسن از پتانسیل آن بهره‌برداری نمی‌شود. اگر به دنبال درک صحیح یا بهتر هک رشد هستید و…

0
23
الهه موسوی
23 دقیقه مطالعه

تفکر سیستمی روشی کاملاً متفاوت برای مدیریت سازمان شماست. یک سازمان معمولی از روش‌های مختلفی برای بازاریابی محصول، خرید کالا، مدیریت روابط با مشتری و موارد دیگر استفاده می‌کند. با یادگیری نحوه مدیریت این روش‌ها، می ‌توانید شرکت خود را به طور موثرتری اداره کنید….

0
14
الهه موسوی
14 دقیقه مطالعه

بازاریابی چریکی یا بازاریابی پارتیزانی یک استراتژی تبلیغاتی نامتعارف است که سعی می‌کند با حداقل هزینه مالی، بیشترین بازخورد را داشته باشد. اما چقدر کم هزینه؟ خب، آنقدری کم هزینه که در ادبیاتِ مدیریت بازاریابی، از بازاریابی چریکی به عنوان بازاریابی بدون هزینه نیز نام برده می‌شود….

0
23
الهه موسوی
23 دقیقه مطالعه

اگر قصد راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی و کسب و کار آنلاین را دارید قطعا با شیوه های مختلف راه اندازی فروشگاه آشنایی دارید. در این مقاله قصد داریم تا شما را در راه اندازی یک فروشگاه راهنمایی کنیم. خواسته های خود را مشخص کنید…

0
24
الهه موسوی
24 دقیقه مطالعه

اگر شما علاقه‌مند به شغل فروش هستید و خود را برای تبدیل شدن به یک فروشنده کاملا موفق آماده می‌سازید، با ما همراه باشید. در این مطلب به ویژگی‌های یک فروشنده موفق و کارآمد می‌پردازیم. خصوصیات فروشنده موفق یک شنونده عالی تصور نکنید که فروشندگان…

0
25
الهه موسوی
25 دقیقه مطالعه

این روزها با رشد وگسترش تکنولوژی، اغلب کسب و کارها تمایل دارند از بازاریابی چابک استفاده کنند. در این مطلب به شما خواهیم گفت که چگونه روند و تکنولوژی بازاریابی کسب و کار خود را توسعه دهید تا بتوانید از متد بازاریابی چابک به طور…

0
26
الهه موسوی
26 دقیقه مطالعه

گوگل دیسکاور (google discover ) که قبلا با نام  Google feed شناخته‌ می‌شد یک فید محتوای شخصی است که توسط گوگل ایجاد شده و بر اساس جستجوهای قبلی، موقعیت مکانی، زبان و… محتوای مربوط و مشابهی را به کاربران ارائه‌ می‌دهد. در روش‌های جستجوی قدیمی…