سوالات متداول

بپرس ! نترسیم از این که نمیدانیم

بله ، حداقل سن جهت استفاده از خدمات آقای پرداخت ۱۸ سال مي باشد .
خیر، کاربران برای عضویت در آقای پرداخت هیچ گونه هزینه ای پرداخت نمی کنند، تنها پس از عضویت کاربر در ازای تراکنش های خروجی کارمزد پرداخت میکند .
بله ، براي تکميل احراز هويت شما مي بايست تصوير کارت ملي و شناسنامه خود را با هم ارائه کنيد، ارسال اسکن صفحات اول به صورت کاملا رنگی کافی است .
در وبلاگ باید از دکمه پرداخت استفاده کنید. کد ایجاد شده را در بخشی از ‏وبلاگ خود که قابلیت خواندن کد ‏html‏ را دارد قرار دهید.
با شماره پشتیبانی ما از طریق بخش تماس با ما تماس بگیرید و موضوع رو اعلام کنید. ما با پذیرنده تماس میگیریم و مشکل شما رو برطرف میکنیم.
بله وبلاگ ها مانند وب سایت ها می توانند با استفاده از “دکمه پرداخت” از خدمات آقای پرداخت استفاده نمایند.
به صورت کلی ارسال تصویر هر دو مدرک الزامی است ، در صورتی که فرد دارای کارت ملی نباشد تنها در صورت ارائه تصویر شناسنامه طرح جدید قادر به عضویت است و در صورتی که فرد دارای شناسنامه نباشد تنها در صورت ارائه تصویر پاسپورت معتبر قادر به عضویت می باشد.
با توجه به آنکه وب سایت دارای سیکل مالی و پرداخت است ارسال کلیه اطلاعات اعلام شده اجباری می باشد ، در صورتی که دارای شماره تلفن ثابت نمی باشید شماره یکی از بستگان درجه یک خود را وارد نمایید.
لطفا با بانک مورد نظر تماس گرفته و “شناسه پیگیری بانک” را دریافت نموده و اعلام فرمایید:
بانک سامان : 84080-021
بانک ملت : 27312731-021
بانک ملی : 42739000-021
کلیه تسویه های شتاب و پایا بین 1 دقیقه تا ۲۴ ساعت از سوی آقای پرداخت ثبت و تایید میشود. آقای پرداخت تمام تلاش خود را میکند تا تسویه ها در کوتاه ترین زمان ممکن انجام گردد. حداقل مبلغ جهت درخواست تسویه حساب، 5.000 تومان می باشد. هیچگونه حداکثر مبلغی جهت تسویه وجود نداشته و تا هر مبلغی را میتوانید ثبت فرمایید.
نگران نباشید، بجای کارت ملی میتونید یه اسکن یا عکس واضح و با کیفیتی از یه مدرک رسمی که شماره ملی و مشخصات هویتی شما درش وجود داره رو بفرستید. مثل اسکن گواهینامه، اسکن گذرنامه یا کارت پایان خدمت
خیر، نام و مشخصات صاحب حساب بانکی و صاحب درگاه پرداخت باید یکسان باشد.
برای تراکنشهای ناموفق، مبلغ پرداختی طی ۷۲ ساعت کاری، از سوی بانک به حساب خریدار برگشت داده می شود.
ما هر روز وجوه درخواستی شما رو از طریق حواله پایا و شتابی به حساب تون واریز میکنیم.اما توجه داشته باشید که این حواله ها اول باید توسط شبکه شاپرک تایید بشه تا به حساب تون واریز بشن.
در درگاه غیر مستقیم، مشتری ابتدا به صفحه ی آقای پرداخت متصل شده، سپس به درگاه بانکی هدایت می شود و کارمزد این درگاه باتوجه به سطح کاربر از صفر تا نیم درصد میباشد.
در درگاه مستقیم، مشتری مستقیما به صفحه ی پرداخت بانکی هدایت می شود و کارمزد این درگاه باتوجه به سطح کاربر از نیم تا یک درصد با سقف میباشد.
در درگاه اختصاصی، مشتری مستقیما به صفحه ی پرداخت بانکی هدایت می شود که در آن نام پذیرنده نام کسب و کار کاربر درج میشود و کارمزد این درگاه باتوجه به سطح کاربر از یک تا یک و نیم درصد با سقف میباشد.
تسویه حساب دارای دو مرحله می باشد: ابتدا آقای پرداخت درخواست شما را بررسی و تایید کرده، سپس بانک مبلغ را تایید و به حساب شما واریز میکند. از طرف آقای پرداخت، تمامی درخواستهای تسویه حساب در تمامی روزهای هفته بررسی و تایید میگردند. از طرف بانک، تسویه حساب به صورت شتاب در تمامی روزها انجام شده اما به صورت پایا فقط در روزهای غیر تعطیل انجام می گردد.
آقای پرداخت به همه کاربران توصیه می کند قبل از عضویت در سایت سیاست امنیت اطلاعات و هم چنین قوانین اجرایی سایت را مطالعه کنند ، عضویت در سایت به منزله قبول این قوانین است ، اما اگر کاربری بر خلاف قوانین مربوطه اقدامی انجام دهد آقای پرداخت با اعلام دلایل خود از طریق ایمیل به کاربر خاطی مسدودی حساب کاربریش را اعلام می کند .
خیر در حال حاضر امکان ارائه خدمات به اتباع خارجی وجود ندارد.
در صورتی که علت مسدودی سازی درگاه تخلف کاربر و شکایت پرداخت کنندگان باشد خیر به هیچ عنوان چنین امکانی وجود ندارد ، در صورتی که به درخواست خود کاربر درگاه مسدود شده باشد بله امکان رفع مسدودی آن وجود دارد.
جهت بررسی دقیق مشکل و رفع آن لطفا مشکلات و درخواست های خود را از طریق بخش پشتیبانی ارسال تیکت به بخش مربوطه ارسال نمایید.
بله امکان انتقال وجه داخلی بین حساب افراد مختلف در آقای پرداخت وجود دارد جهت این منظور می بایست به بخش انتقال وجه مراجعه نمایید ، این انتقال شامل کارمزد نمی باشد .
در صورتی که پرداخت کننده ای مدعی انجام پرداخت است ولی آن مبلغ به حساب کاربری شما واریز نگردیده است شما و یا پرداخت کننده باید اطلاعات دقیق پرداخت را جهت بررسی وضعیت پرداخت انجام شده از طریق بخش پشتیبانی ( ارسال تیکت ) به بخش تراکنش های ناموفق ارسال نمایید.
متاسفانه چنین امکانی وجود ندارد و حوزه پرداخت در آقای پرداخت داخل کشور ایران می باشد.
در صورتی که پرداخت کننده ای مدعی انجام پرداخت است ولی آن مبلغ به حساب کاربری شما واریز نگردیده است شما و یا پرداخت کننده باید اطلاعات دقیق پرداخت را جهت بررسی وضعیت پرداختبله شما می توانید هر تعداد از حساب های بانکی خود را جهت امور تسویه حساب در بخش حساب های متصل معرفی و ثبت نمایید.