سوالات متداول

با ما هیچ سوالی بدون پاسخ نمیمونه...

بله، کاربران برای عضویت در آقای پرداخت هیچ گونه هزینه ای پرداخت نمی کنند، تنها پس از عضویت کاربر در ازای تراکنش های خروجی کارمزد پرداخت میکند.

بله ، براي تکميل احراز هويت شما مي بايست تصوير کارت ملي و شناسنامه خود را با هم ارائه کنيد، ارسال اسکن صفحات اول به صورت کاملا رنگی کافی است.

بله ، حداقل سن جهت استفاده از خدمات آقای پرداخت ۱۸ سال مي باشد.

در وبلاگ باید از دکمه پرداخت ، لینک اختصاصی محصول ، فاکتور پرداخت و یا صفحه پرداخت شخصی استفاده کنید. کد و لینک ایجاد شده را در بخشی از ‏وبلاگ خود که قابلیت خواندن کد ‏html و لینک را دارد قرار دهید.

با شماره پشتیبانی ما از طریق بخش تماس با ما تماس بگیرید و موضوع رو اعلام کنید. ما با پذیرنده تماس میگیریم و مشکل شما رو برطرف میکنیم.

به صورت کلی ارسال تصویر هر دو مدرک الزامی است ، در صورتی که فرد دارای کارت ملی نباشد تنها در صورت ارائه تصویر شناسنامه طرح جدید قادر به عضویت است و در صورتی که فرد دارای شناسنامه نباشد تنها در صورت ارائه تصویر پاسپورت معتبر قادر به عضویت می باشد.

با توجه به آنکه وب سایت دارای سیکل مالی و پرداخت است ارسال کلیه اطلاعات اعلام شده اجباری می باشد ، در صورتی که دارای شماره تلفن ثابت نمی باشید شماره یکی از بستگان درجه یک خود را وارد نمایید.

لطفا با بانک مورد نظر تماس گرفته و “شناسه پیگیری بانک” را دریافت نموده و اعلام فرمایید:
شرکت پرداخت الکترونیک سامان : ۸۴۰۸۰-۰۲۱
شرکت به پرداخت ملت : ۲۷۳۱۲۷۳۱-۰۲۱
شرکت پرداخت الکترونیک سپهر : ۸۹۳۹۶۰۰۰-۰۲۱
شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد : ۲۳۵۰۵-۰۲۱
شرکت کارت اعتباری ایران کیش : ۸۵۹۴۵۵۰۱-۰۲۱

سیستم تسویه آقای پرداخت همواره منطبق بر آخرین تغییرات سیستم شاپرک و قوانین بانک مرکزی می باشد که مبلغ درخواست شده از سوی پذیرنده بین ۲ الی ۲۴ ساعت به حساب ایشان واریز میگردد. همواره سعی ما برای تسویه حساب کمترین زمان ممکن است.

نگران نباشید، بجای کارت ملی میتونید یه اسکن یا عکس واضح و با کیفیتی از یه مدرک رسمی که شماره ملی و مشخصات هویتی شما درش وجود داره رو بفرستید. مثل اسکن گواهینامه، اسکن گذرنامه یا کارت پایان خدمت

خیر، نام و مشخصات صاحب حساب بانکی و صاحب درگاه پرداخت باید یکسان باشد.

برای تراکنشهای ناموفق، مبلغ پرداختی طی ۱۵ دقیق الی ۷۲ ساعت کاری، از سوی بانک به حساب خریدار برگشت داده می شود.

ما هر روز وجوه درخواستی شما را تحت عنوان یک فایل تسویه برای شاپرک ارسال میکنیم و شاپرک از طریق حواله پایا به حساب تون واریز میکنه و مبلغ بین ساعت ۱۱ الی ۱۵ به حساب شما از سمت بانک مرکزی میشینه.

باتوجه به قوانین بانک مرکزی در رابطه با حواله پایا ، امکان تسویه حساب در روزهای تعطیل وجود ندارد و در اولین روز کاری تسویه حساب انجام میشود.

آقای پرداخت به همه کاربران توصیه می کند قبل از عضویت در سایت سیاست امنیت اطلاعات و هم چنین قوانین اجرایی سایت را مطالعه کنند ، عضویت در سایت به منزله قبول این قوانین است ، اما اگر کاربری بر خلاف قوانین مربوطه اقدامی انجام دهد آقای پرداخت با اعلام دلایل خود از طریق ایمیل به کاربر خاطی مسدودی حساب کاربریش را اعلام می کند .

خیر در حال حاضر امکان ارائه خدمات به اتباع خارجی وجود ندارد.

در صورتی که علت مسدودی سازی درگاه تخلف کاربر و شکایت پرداخت کنندگان باشد خیر به هیچ عنوان چنین امکانی وجود ندارد ، در صورتی که به درخواست خود کاربر درگاه مسدود شده باشد بله امکان رفع مسدودی آن وجود دارد.

جهت بررسی دقیق مشکل و رفع آن لطفا مشکلات و درخواست های خود را از طریق بخش پشتیبانی ارسال تیکت به بخش مربوطه ارسال نمایید.

در صورتی که پرداخت کننده ای مدعی انجام پرداخت است ولی آن مبلغ به حساب کاربری شما واریز نگردیده است شما و یا پرداخت کننده باید اطلاعات دقیق پرداخت را جهت بررسی وضعیت پرداخت انجام شده از طریق بخش پشتیبانی ( ارسال تیکت ) به بخش تراکنش های ناموفق ارسال نمایید.

متاسفانه چنین امکانی وجود ندارد و حوزه پرداخت در آقای پرداخت داخل کشور ایران می باشد.

بله شما می توانید هر تعداد از حساب های بانکی خود را جهت امور تسویه حساب در بخش حساب های متصل معرفی و ثبت نمایید اما توجه داشته باشید که تمامی حساب های معرفی شده باید به نام پذیرنده‌ای باشد که ثبت نام کرده است.