ضمن تبریک پیشاپیش سال نو و آرزوی سلامتی و رونق در کسب و کار شما پذیرندگان عزیز،به اطلاع می رسانیم که روال انجام تسویه حساب ها در ایام نوروز به شرح زیر می باشد :

تمامی تسویه حساب ها در روزهای ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ الی ۴ فروردین ۱۳۹۹ مطابق روال سابق با همان سرعت سابق توسط آقای پرداخت انجام میشود و در اولین روز کاری (۵فروردین) به حساب شما واریز خواهد شد.

این نکته را در نظر داشته باشید که تنها تسویه حساب کاربرانی که حساب بانک آینده معرفی کرده باشند در این ایام به صورت شتاب واریز میشود.

همچنین می توانید در ایام نوروز جهت ارتباط با کارشناسان پشتیبانی ، ازطریق ارسال تیکت و پشتیبانی آنلاین با ما در ارتباط باشید.

ضمنا مفتخر هستیم که اعلام کنیم ، باتوجه به اجرایی شدن مکانیسم جدید پرداخت یاری و آماده سازی سرویس های جدید و متنوع تر و از همه مهم تر سرویس ارائه درگاه با آدرس و نام و لوگو کسب و کار شما که یکی از نیاز های ضروری کسب و کار شما پذیرندگان است و باتوجه به نگرش بچه های تیم جهت پایدار بودن سرویس ها و به صفر رساندن خطا ها سعی بر این داریم که سرویس های جدید خود را با پایداری بالا و عدم بروز مشکل رونمایی کنیم که تصمیم برآن شد که انتقال تمامی کاربران به مدل و مکانیسم پرداخت یاری را تا اردیبهشت سال جدید به اتمام برسانیم تا تمامی شما عزیزان با دریافت درگاه با آدرس و نام و لوگو کسب و کارتان بتوانید پرستیژ کاری خود را حفظ کنید.

باتوجه به برنامه هایی که برای فصل جدیدی از فعالیت پرداخت یار آقای پرداخت در سال جدید داریم از همراهان همیشگی خواهشمندیم ما را در جهت بهبود کیفیت سرویس دهی و رفع تمامی نیاز های پرداختی خود همراهی کنید و پیشنهادات خود را به ایمیل info@aqayepardakht.ir ارسال کنید تا تیم فنی آقای پرداخت درخواست شما را مورد بررسی قرارداده و سرویس های پیشنهادی شما را فراهم کند.

از طرف تیم مدیریت آقای پرداخت و کلیه همکاران مجددا سال خوب و پربرکتی را برای شما آرزومندیم.