افزایش فروش همواره یکی از مهم ترین دغدغه های یک کسب‌وکار است که باتوجه به اینکه درگاه پرداخت قلب تپنده کسب و کار محسوب می‌شود، ما در آقای پرداخت این موضوع را به صورت کامل درک می‎کنیم.

ما در آقای پرداخت همواره در تلاشیم تا سریع‌ترین و پایدارترین درگاه پرداخت اینترنتی را در اختیار کسب و کارها قرار دهیم تا تمامی تراکنش ها با موفقیت انجام شود، به همین منظورسامانه وضعیت سرویس های آقای پرداخت رونمایی شد که این سامانه علاوه بر مانیتورینگ وضعیت سرویس های آقای پرداخت، شرکت های PSP طرف قرارداد را به صورت لحظه بررسی میکند و خریدار را به بهترین شرکت PSP هدایت میکند.

گزارش های موجود درسامانه وضعیت سرویس ها به منظور ایجاد شفافیت و اطلاع رسانی برای پذیرندگان آقای پرداخت آماده سازی شده که یک راهنمای خوب برای کسب و کارها است و همچنین با استفاده از بخش رخدادها میتوانید از اختلالات به وجود آمده و ادامه دار بودن آن مطلع شوید و پرداخت های سمت مشتریانتان را در لحظه مدیریت کنید.

در این سامانه وضعیت دسترسی به سرویس های آقای پرداخت از طریق دیتاسنترهای مختلف بررسی میشود و نتیجه آن به منظور ارائه اطلاعات شفاف و دقیق در اختیار شما قرار می‌گیرد.

هم اکنون میتوانید از طریق آدرس status.aqayepardakht.ir به این سامانه دسترسی داشته باشید.