در راستای بهبود تجربه کاربری و با توجه به بازخوردهای شما کاربران ، در تاریخ ۱ آبان ماه ۱۳۹۹ ،آقای پرداخت از نسخه جدید پنل کاربری خود با ظاهری متفاوت رونمایی کرد.

همانطور که مستحضرید ما در سال گذشته پرداخت یار شاپرک شدیم و باتوجه به تغییرات زیادی که در پنل کاربری ایجاد کردیم،توانستیم در اردیبهشت امسال تمامی فعالیت های خود را به صورت کامل بربستر پرداخت یاری منتقل کنیم تا ادامه فعالیت ما در همین راستا باشد و به همین منظور با اضافه شدن امکانات جدید به پنل کاربری ، تصمیم به تغییر مسیر و رویکرد برای ادامه در این حوزه گرفته ایم.

در مرحله اول تغییرات اساسی ای در زیر ساخت ها انجام دادیم و زیرساخت های نرم افزاری و سخت افزاری را به روزرسانی کردیم.
در مرحله دوم تمامی پذیرندگان باتوجه به الزامات شاپرک به بستر پرداخت یاری منتقل شدند و همه ی درگاه های بانکی پذیرندگان مجدد از سوی شاپرک آماده سازی و به صورت اختصاصی برای آنها فعال شد.
در مرحله سوم ابزار و سرویس های جدید که با توجه به نیاز پذیرندگان در اولویت بالا قرار داشت به سیستم اضافه شد.
در مرحله چهارم در تاریخ ۲۳ شهریور به تناسب تغییرات مذکور قالب جدید آقای پرداخت رونمایی شد.
و سرانجام در مرحله پنجم مورخ ۱ آبان نسخه جدید پنل کاربری در دسترس پذیرندگان قرار گرفته است که به طور کلی این بروزرسانی ها قطعا تجربه کاربری بهتری را برای پذیرندگان ایجاد میکنند.

آقای پرداخت طی مدت زمان فعالیت خود تغییرات زیادی را در خود ایجاد کرده و همیشه سعی بر این داشته تا با ارائه سرویسی با کیفیت،رضایت کامل کاربران خود را جلب کند و با انرژی های فراوانی که از سمت کاربران دریافت میکند به شدت در ارائه سرویس های جدید چابک خواهد بود.

در نهایت خوشحالیم که توانسته ایم در این چند سال از فعالیتمان ، تجربه ای دلنشین برای کاربران عزیز ایجاد کنیم.

این نکته را به یاد داشته باشید که ما همیشه در تلاش هستیم تا آنچه را که شما میخواهید و لایق آن هستید برای شما محقق کنیم.