طراحی فروشگاه اینترنتی یکی از حرفه های در حال توسعه در ایران است. امروزه بسیاری از کسب و کارها در کنار طراحی سایت شرکتی و معرفی محصول خود، اقدام به طراحی فروشگاه اینترنتی نیز می کنند. البته هنوز هم نسبتا طراحی فروشگاه اینترنتی وخرید از فروشگاه اینترنتی رایج نیست از این رو این حرفه جای پیشرفت بسیاری دارد و تقریبا در ایران نوپا است.از آنجایی که طراحی فروشگاه اینترنتی به صورت اختصاصی به دلیل داشتن امکانات بسیار، نیازمند صرف هزینه نسبتا بالایی است.
برخی از کسب و کارهای کوچک از انجام طراحی فروشگاه اینترنتی صرف نظر می کنند. اما در حال حاضر فروشگاه ساز شاپفا این پروسه را برای شما آسان کرده و میتوانید به راحتی فروشگاه اینترنتی خود راراه اندازی کنید.

درحال حاظر ما در آقای پرداخت میکوشیم تا هروز بیشتر از قبل به کسب و کار های اینترنتی کمک کنیم و حال با همکاری فروشگاه ساز شاپفا و درگاه آقای پرداخت میتوانید به راحتی در کمترین زمان ممکن فروشگاه اینترنتی ایجاد کنید و آن را به درگاه آقای پرداخت متصل کنید تا مشتریان شما خریدی مطمئن و امن را طریق درگاه آقای پرداخت تجربه کنند.

برخی از ویژگی های فروشگاه ساز شاپفا :
مدیریت آسان و سریع فروشگاه
معرفی کامل محصولات
ظاهری زیبا و شیک
سبد خرید آنلاین
امکان ایجاد صفحات مستقل
مدیریت کلمات کلیدی سایت
امکان انتخاب طرح های مختلف
مدیریت سفارشات
امکان ارسال SMS
پشتیبانی قوی و تیکتی
و . . .

جهت استفاده از درگاه آقای پرداخت در فروشگاه ساز شاپفا در پنل مدیریت در بخش تنظیمات/تنظیمات فروشگاه/ تنظیمات پرداخت/ فعال سازی درگاه واسط آقای پرداخت اقدام به جاگذاری پین درگاه خود کرده و از خدمات ما استفاده کنید.

برای استفاده از خدمات فروشگاه ساز شاپفا به آدرس shopfa.com مراجعه کنید ووبا ساخت فروشگاه خود در کمترین زمان لذت ببرید.