از شروع فعالیت آقای پرداخت تا به امروز نزدیک به دوسال گذشته و در این مدت چالش های زیادی برای مجموعه ما به وجود آمد که با پیگیری بچه های تیم تمام موانع و سختی ها را پشت سر گذاشتیم و باتوجه به اعلام بانک مرکزی و شاپرک جهت ساماندهی درگاه های واسط تحت عنوان پرداخت یاری،ما نیز پرداخت یاری را ضروری دانستیم و برای خدمت رسانی هرچه بهتر وخدمات متنوع و راحت تر پرداختی برای کسب و کارهای اینترنتی تصمیم به اخذ مجوز پرداخت یاری گرفتیم و با تلاش و پیگیری های شبانه روزی همکاران ، امروز در تاریخ ۹۹/۰۲/۰۸ موفق به دریافت مجوز پرداخت یاری از سوی بانک مرکزی و شاپرک شدیم که برای مجموعه ما افتخار بزرگی محسوب میشود.
با گذراندن تمام سختی های این مسیر بازهم با قدرت درکنار شما هستیم تا به هدف و شعار همیشگیمان که ارائه خدماتی شایسته به شما هموطنان عزیز است پایبند باشیم،در طول این مدت سرویس دهی به شما کاربران عزیز سعی کردیم همیشه در اولین فرصت به تیکت ها و تماس های شما پاسخ دهیم تا جلوی تمامی اختلالات و یا مشکلات احتمالی پرداختی شما را بگیریم و بتوانیم همواره سرویسی پایدار را عرضه کنیم ، ما همیشه از زمان شروع هر تراکنش تا پایان آن همراه شما و مشتریانتان هستیم و تمام تراکنش های شما برای ما ارزشمند است.

پرداخت یار کیست؟

پرداخت‌ یار به معنای شخصیت حقوقی ثبت شده است که در چارچوب سند تدوینی و براساس قرارداد منعقده با شرکت‌های ارائه دهندۀ خدمات پرداخت و تفاهم‌نامۀ منعقده با شرکت شاپرک فعالیت می‌کند. پرداخت‌ یار پرداخت‌های بدون حضور کارت از جمله پرداخت‌های درون برنامه‌ای مبتنی بر زیرساخت‌های همراه را دریافت کرده و به شبکه شاپرک ارسال می‌کند.

آقای پرداخت از این پس چگونه فعالیت می‌کند؟

با توجه به تلاش همکاران واحد فنی جهت بروزرسانی و ارائه خدمات جدید به شما پذیرندگان عزیز ، طی روزهای آتی ، تراکنش های شما پذیرندگان از بستر فعلی به بستر پرداخت یاری منتقل میشود و تمامی کاربران از امکان درگاه با نام و لوگو کسب و کار خود بهره‌مند میشوند.
همچنین با وجود سرعت بالای انجام تسویه ها در آقای پرداخت ، تسویه حساب های کاربران نیز مانند گذشته باسرعت بیشتر و از سوی شاپرک انجام خواهد شد.

همانطور که همواره با انتقادات و نظرات همیشیگی خود ما را خوشحال میکنید لطفا از این پس نیز ما را از این امر بی دریغ نفرمایید.
منتظر نظرات و پیشنهادات شما برای ادامه ی فعالیت آقای پرداخت تحت عنوان پرداخت یاری میباشیم.

با ما در مسیر پیشرفت همراه باشید…..