امروز یعنی ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ آقای پرداخت ۳ ساله شد. میخوام براتون داستان این ۳ سال رو توضیح بدم تا بدونید چی شد که ما به اینجا رسیدیم، البته اینکه شما کاربران عزیز همراه ما هستید اصلی ترین چیزه 😉

مهدی و محمدرضا دوتا دوست قدیمی بودن و هردوتاشون دانشجو و درحال تحصیل، محمدرضا حدود دو سال وبمستر بود و بیزینس های مختلف داشت و مهدی هم که قبلا تو زمینه طراحی سایت و گرافیک کار میکرد تو دوران دانشگاه وارد حوزه فین‌تک شده بود و چند سالی تو این حوزه کار میکرد و به قول معروف چم و خم هاشو میدونست، چندین پروژه تو زمینه پرداخت مالی داشت که متاسفانه تو اون دوران باتوجه به مشکلات فیلترینگ و نبودن قوانین درست حسابی از سمت رگولاتور همشون با شکست روبرو شد.

تقریبا اواخر سال ۹۶ مهدی و محمدرضا که هردو، پروژه هاشون با شکست روبرو شده بود، یه تصمیماتی درمورد استارت یه بیزینس گرفتن و باتوجه به تجربه ای که مهدی از قبل تو زمینه پرداخت به دست آورده بود، شروع به راه اندازی یک سایت درگاه پرداخت که همون درگاه واسط قدیم بود کردند، اوایل فروردین سال ۹۷ باتوجه به نامی که برای کسب و کارشون انتخاب میکنن، دامنه‌ آقای پرداخت رو خریداری میکنن و پروژه آقای پرداخت لانچ میشه.

از ابتدای کار باتوجه به نیاز های بازار، امکاناتی رو ارائه میکنن تا بتونن نیازهای مالی و پرداختی مشتریانی که تو حوزشون بودن رو برطرف کنن و پس از ۸ ماه تلاش شبانه روزی، خلاصه دفتر رسمی آقای پرداخت رو راه میندازن و شروع به جذب نیرو میکنن.

حدودا یک سال که از شروع کسب و کارشون میگذره و با مشکلات زیادی که همیشه برای فین‌تکی ها بوده، مثل همیشه ازش عبور میکنن و بالاخره رگولاتور تصمیم میگیره که برای این حوزه هم چارچوبی معین کنه و بهش سر و سامونی بده.

بحث پرداخت یاری مطرح میشه که رگولاتور از شرکت ها میخواد که وارد پرداخت یاری بشن و از طریق پرداخت یاری فعالیت کنن، اون زمان دیگه مهدی و محمدرضا تنها نبودن و حدود ۶ نفر ،داشتن برای آقای پرداخت شبانه روز زحمت میکشیدن تا کاربرها خدماتی متناسب رو دریافت کنن.

با تلاش های بچه های تیم، بهمن ۹۸ موفق به دریافت مجوز پرداخت یاری شدیم و دیگه به جای اینکه بگن درگاه واسط آقای پرداخت بهمون میگفتن پرداخت یارِ آقای پرداخت که الان هم همین طوره، با ورود به پرداخت یاری و محدود شدن تو بخش توسعه، همچنان در تلاش بودیم که مثل همیشه خدماتی رو ارائه بدیم که بخش زیادی از نیاز های کاربر برطرف بشه.

با وجود این همه محدودیت و مشکلات فراوون که تو پرداخت یاری وجود داشت مثل همیشه روی حرف و قولمون هستیم و داریم تلاش میکنیم که روز به روز خدماتمون رو بهتر از قبل کنیم تا شما کاربران عزیز همیشه از ما راضی باشید.

و امروز تیم ۱۱ نفره ما خوشحاله که ۳ سال با همراهی شما داره به سمت جلو حرکت میکنه و لذت میبریم که میتونیم یکی از عوامل رشد کسب و کارتون باشیم، چون درگاه پرداخت یعنی قلب یک کسب و کار 😉

حالا تعریف از خود نباشه تو سال ۹۹ با آنالیز ها و گذروندن آزمون خطا های مختلف بالاخره تونستیم تو لیست یکصد واحد مشتری مدار سال ۹۹ باشیم و با دریافت گواهی نامه ایزو ۱۰۰۰۲ و ۱۰۰۰۴ از کمپانی QAL انگلستان در حوزه ارائه خدمات مالی و پرداخت الکترونیکی افتخاری دیگر کسب کنیم.

افتخار میکنیم به داشتن چنین خانواده ای که همیشه در تمامی شرایط سخت مثل مسدودی حساب،تاخیر تسویه حساب های پرداخت یاری، مسدودی پایانه ها و… همراه ما بودن و با انرژی های فراوونی که از گذشته تا به حال به ما دادن بهمون ثابت شده که داشتن خانواده یعنی اعتماد شما به ما، امیدواریم که مثل همیشه بتونیم همراهیتون کنیم و باعث پیشرفت کسب و کارتون باشیم و به هدف همیشگیمون که نشوندن گل لبخند روی لب کسب و کارتون هست برسیم.