شرکت وب میزبان گیل مفتخر بود طی جلسه ای با موضوع بررسی چالش های کسب و کار و ظرفیت های پارک علم و فناوری برای توسعه کسب و کارها، میزبان جناب آقای دکتر بابایی معاونت محترم فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری و جناب مهندس ایمان قربانی مدیریت محترم موسسات پارک باشد.

در این نشست که چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور جناب دکتر بابایی و جناب مهندس ایمان قربانی در شرکت آقای پرداخت برگزار شد، دکتر کمیل بابایی، ضمن اشاره به شعار «جهش تولید و مشارکت مردم»، بر زمینه‌های مختلف همکاری تاکید نمودند و به تشریح نقش پارک علم و فناوری در تسهیل فرایند برخورداری از مزایا عضویت و همکاری با پارک و توسعه برای شرکت‌ها پرداختند.

ایشان همچنین اظهار داشتند که پارک علم و فناوری این آمادگی را دارد که حمایت هایی در جهت افزایش نوآوری و تغییرات در حوزه فین‌تک انجام دهد تا روند نوآوری در این حوزه را سرعت ببخشند.

جناب مهندس ایمان قربانی نیز شرایط برخورداری از تسهیلات ریالی و فضای کار در پارک را توضیح و مزایای آن را تشریح نمودند. آقای قربانی با مثال های متعدد تصریح کردند پارک علم و فناوری بیشتر از گذشته همه‌ی ظرفیت های خود را در جهت رشد شرکتها به‌کار گرفته است.

در این جلسه همچنین به برخی قوانین که از سوی قانون گذار وضع شده و آنطور که باید، در تسهیل روند کسب و کارها موثر نیست گفتگو شد و راهکارهایی برای آن ارائه گردید.

شرکت وب میزبان گیل به عنوان یکی از قدیمی ترین عضوهای فعال پارک علم و فناوری، طرح های جامع و تخصصی در زمینه های پرداخت، مالی و مالیاتی ارائه نمود که با تحسین و تایید دکتر بابایی و مهندس قربانی همراه بود و قرار شد، فاز اول بهره برداری از این طرح ها با هدف برخورداری شرکت های عضو پارک از مزایای طرح به زودی اجرایی شود.
طرح های ارائه شده مشخصا در حوزه مالیات و سامانه مودیان، پرداخت امن و هوشمند، حسابداری آنلاین کسب و کارهای کوچک و کاهش هزینه های مالی شرکت ها می باشد که با قول مساعد جناب دکتر بابایی به زودی رو نمایی و معرفی خواهد شد و انشاءالله مجموعه آقای پرداخت به عنوان یک عضو قدیمی در پارک با شناخت مشکلات شرکت هاو کسب و کارهای کوچک توانسته باشد گام های مهمی در رفع آنها بردارد.

مدیریت شرکت وب میزبان گیل این جلسه را بسیار موثر ارزیابی می‌کند.
جمع بندی این نشست و مسائل مهمی که در آن مطرح گردید به زودی در قالب یک گزارش و با هدف راهنمایی و کمک به شرکتهای خلاق و دانش بنیان برای برخورداری شرکت های حوزه فین‌تک از مزایای پارک، منتشر و در دسترس قرار خواهد گرفت.