امروزه همه می خواهند در اینستاگرام مشهور شوند زیرا اینستاگرام بستری برای افراد مشهور، تولیدکنندگان محتوا و تجارت است. اگر می خواهید بدانید که چگونه در مدت زمان کوتاه مشهور شوید، از راهنمایی های ما استفاده کنید.

چرا مشهور شدن در اینستاگرام امکان پذیرتر است؟

اولین سوالی که به ذهن شما خطور می کند این است که چرا در اینستاگرام مشهور می شویم اما در فیس بوک و توییتر نمی توانیم مشهور شویم. پاسخ این است که اینستاگرام بهترین و سریع ترین پلتفرم رسانه های اجتماعی است و میزان تعامل در اینستاگرام در مقایسه با فضاهای دیگر چندین برابر است. به عنوان مثال، برای ارائه محصولات خود در اینستاگرام و ارائه اطلاعات به مخاطبان، باید صفحه ای پر بازدید در اینستاگرام داشته باشیم، اما چگونه؟

اقدام اصلی برای معروف شدن در اینستاگرام

معروف شدن در ایستاگرام کار آسانی نیست و شما باید سخت کار کنید. در ادامه به صورت گام به گام نحوه مشهور شدن در اینستاگرام و ایجاد یک حساب کاربری حرفه ای را به شما آموزش می دهیم.

انتخاب موضوع برای تولید محتوا

هنگامی که سفر خود را به اینستاگرام آغاز می کنید، اولین قدم انتخاب موضوعی برای ارائه محتوا است. این کار به شما کمک می کند تا بدانید چه نوع محتوایی برای مخاطبان خود ارائه کنید، چه هشتگ هایی برای حساب خود استفاده کنید و چگونه محتوای خود را تبلیغ کنید. شما در هر زمینه ای از جمله مسافرت، غذا، بهداشت و تناسب اندام می توانید مطلب ارائه دهید. پس از انتخاب زمینه کاری، به مرحله بعدی می رویم.

ایجاد حساب کاربری

پس از انتخاب موضوع، باید یک حساب کاربری ایجاد کنید. ایجاد حساب کاربری چندان کار سختی نیست و تنها باید برنامه اینستاگرام را نصب کنید و یک حساب جدید بسازید. سپس ایمیل یا شماره تلفن، نام کامل و نام کاربری خود را وارد کنید و یک رمز عبور ایجاد نمایید و بر روی ثبت نام کلیک کنید. حتما نام کاربری زیبا و منحصر به فرد برای خود انتخاب کنید که به راحتی به خاطر سپرده شود و از نام های طولانی استفاده نکنید زیرا نام های کوتاه بیشتر در یاد می مانند.

ایجاد پروفایل

مرحله بعدی بهینه سازی حساب است. اطلاعاتی وارد کنید که تجارت شما را معرفی کند. بیوگرافی شما باید توضیحاتی در مورد کار شما و ویژگی های منحصر به فردی که ارائه می دهید داشته باشد. در ابتدا عکس خود را عوض کنید و آدرس وبسایت خود را در بالای صفحه اضافه کنید. نکته مهم در مورد عکس پروفایل شما است، اگر در چندین شبکه اجتماعی فعال هستید از عکس یکسان مرتبط با تجارت خود استفاده کنید.

بارگذاری عکس و فیلم

محتوا مهم ترین بخش است. شما باید محتوای منحصر به فردی بسازید تا مخاطب بیشتری جذب کنید. همیشه تصاویر یا محصولات خود را با خلاقیت به نمایش بگذارید که باعث جذب طرفداران جدید شود. شما می توانید از شخص خودتان برای جذب افراد استفاده کنید و سعی کنید در فیلم های خودتان حضور داشته باشید. شخصیت متمایز شما باعث منحصر به فرد شدن محتوای شما می شود. اجازه دهید محتوای شما اصلی باشد و شخصیت منحصر به فرد شما درخشش پیدا کند.

استفاده از هشتگ

آیا می دانید یک پست اینستاگرام با حداقل یک هشتگ ۱۳ درصد جذاب تر از یک پست بدون هشتگ است؟ هشتگ ها نقش مهمی در استراتژی رشد اینستاگرام دارند. هشتگ راه میان بر رسیدن به مخاطب است بنابراین مهم است که حداقل از ۵ تا ۱۰ هشتگ در هر پست خود استفاده کنید.

اینستاگرام به شما این اجازه را می دهد که حداکثر از ۳۰ هشتگ استفاده کنید اما ما به شما توصیه می کنیم از هشتگ های کم و با کیفیت استفاده کنید. حداکثر ۱۰ الی ۱۵ هشتگ کافی است. از هشتگ های محبوب و برتر استفاده کنید زیرا این هشتگ ها می توانند به شما کمک کنند تا پست خود را در آن هشتگ دسته بندی کنید.

تقویت مهارت عکاسی

برای گرفتن عکس های عالی می توانید از روش های زیر استفاده کنید :

HDR را در تنظیمات عکس خود خاموش کنید تا به عکس شما جلوه طبیعی تر بدهد.

تا حد ممکن از نور طبیعی استفاده کنید و به سایه ها توجه کنید و بررسی کنید که با سایه های کم تری عکس بگیرید.

یک برنامه ویرایش خوب برای عکس های خود نصب کنید تا عکس های شما ظاهری بهتر داشته باشند.

ارتباط با دنبال کننده ها

در شبکه های اجتماعی فعال باشید. این یک استراتژی مهم برای رشد اینستاگرام می باشد. ارسال عکس ها و فیلم ها، پاسخ به نظرات، ارسال نظر و بازنشر تصاویر راهکار هایی برای تعامل بیشتر با مخاطب است.

تبلیغ سایر حساب های اینستاگرام

طبق یک مطالعه در اینستاگرام، پست هایی که دیگران را تبلیغ می کنند ۵۵ درصد لایک و کامنت بیشتری دریافت می کنند. برای ارتباط و تاثیرگذاری بیشتر از آن ها نام ببرید و از حساب های دیگر درخواست کنید تا شما را تبلیغ کنند. به این ترتیب شما نیز در حساب دیگران ذکر می شوید و لایک و کامنت بیشتری دریافت می کنید.

اعلان پست

وقتی کسی اعلان پست را برای شما روشن می کند، هر گاه عکس یا ویدئویی ارسال می کنید، آن شخص اعلان دریافت می کند بنابراین اعلان پست یکی از بهترین روش های دیده شدن پست می باشد. از دنبال کننده های خود بخواهید که اعلان پست را روشن کنند. این تنها در صورتی ممکن است که محتوای با کیفیتی به مخاطبان خود ارائه دهید. اگر محتوای مورد علاقه آن ها را ارسال کنید، آن ها نیز اعلان را برای شما روشن می کنند.

پرسیدن سوال

اگر می خواهید با مخاطبان خود تعامل بیشتری داشته باشید، سوال بپرسید. سوالات، بهترین راه برای جذب لایک و کامنت بیشتر است. اگر شما سوالی در پست خود بپرسید، آن پست ۶۰ درصد بیشتر بازدید کننده خواهد داشت.

استفاده از استوری

هر روز بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر از استوری اینستاگرام استفاده می کنند. بسیاری از بازاریابان و مشاغل از استوری برای نمایش محصولات خود و فروش بیشتر استفاده می کنند. استوری این قابلیت را دارد که صفحه وب را پیوند کنید. بنابراین این امر به شما کمک می کند تا ترافیک اینستاگرام خود را به صفحه وب منتقل کنید.

برگزاری مسابقه

مسابقات و هدایای اینستاگرامی به شما کمک می کنند تا دنبال کننده بیشتری داشته باشید. یک راه ساده و آسان برای جذب مشارکت، برگزاری مسابقات و تبلیغات می باشد بنابراین مخاطبان و در نتیجه لایک و کامنت شما بیشتر می شود. شما می توانید به مخاطبان خود تخفیف و جایزه دهید. بهترین راه برای اجرای مسابقه حداکثر هفته ای یکبار و حداقل ماهی یک بار است. شما می توانید از آن برای مشهور شدن خود استفاده کنید. تنها کاری که شما انجام می دهید این است که مبلغی برای جایزه کنار بگذارید تا مخاطبان را ترغیب کند که برای شما لایک و کامنت بگذارند و یا شما را به دوستان خود معرفی کنند.

ارسال به سایر رسانه های اجتماعی

ارسال متقابل یکی از راه های افزایش دنبال کننده می باشد. هر پستی که در اینستاگرام به اشتراک می گذارید، در سایر رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر نیز به اشتراک بگذارید تا مخاطب و تعامل بیشتری را جذب کنید.

تبلیغات اینستاگرام

بیشتر مردم می خواهند یک شب به شهرت برسند. اگر شما هم می خواهید یک شب به شهرت برسید، تبلیغات اینستاگرام را اجرا کنید. نمایش تبلیغات اینستاگرام به شما کمک می کند که به مخاطبان بیشتری دست پیدا کنید و خیلی سریع معروف شوید. این تبلیغات رایگان نیستند و هرچه پول بیشتری پرداخت کنید، مشهورتر می شوید. اگر توانایی پرداخت دارید می توانید این تبلیغات را اجرا کنید در غیر این صورت از سایر روش های تبلیغاتی رایگان برای مشهور شدن استفاده کنید.

لایک خودکار اینستاگرام

برای کمک به دنبال کننده ها و مشهور کردن شما در اینستاگرام، از لایک خودکار استفاده کنید. افراد با لایک کردن پست دیگران مشهورتر می شوند. این کار به ایجاد ارتباط بیشتر با مخاطبین کمک می کند. این ربات پست های مشابه شما و دنبال کننده های شما را به صورت خودکار لایک می کند. این ربات در وقت شما برای لایک پست های دیگران صرفه جویی می کند.

سخن پایانی

به راحتی می توانید برچسب چهره های عمومی را در پروفایل اینستاگرام خود بدست آورید و در اینستاگرام معروف شوید. اما این بدان معنا نیست که هر کسی که این عنوان را در حساب های خود داشته باشد در واقع شخصیت های عمومی است. این توانایی فقط به این دلیل است که اینستاگرام می خواهد تشخیص دهد چه نوع مشاغلی از سیستم عامل خود استفاده می کند. بنابراین همانطور که قبلاً گفته شد، سعی کنید فقط وقتی واقعاً به عنوان یک شخصیت عمومی شناخته می شوید، این برچسب را به حساب خود اضافه کنید.