جمله “همیشه حق با مشتری است”، برای همه ما آشناست. این جمله به نظر عالی میرسد، اما لزوماً درست نیست. مطمئناً مشتریان شما دچار اشتباه هم میشوند. جمله درست این است؛ “مشتری همیشه مشتری است”. اگرچه او میتواند به شدت دچار اشتباه باشد، موقعیت وی…
یکی از موارد موجود در بین اصول پذیرفته شده در کسب و کار این است که همواره نگهداشتن مشتریان موجود ارزان تر از بدست آوردن مشتریان جدید است. پس کسب اطمینان از خوشحال نگه داشتن مشتریان فعلی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. اما در…
آقای پرداخت اردیبهشت سال ۹۷ توسط مهدی و محمدرضا شکل گرفت،اوایل که آقای پرداخت شروع به فعالیت کرد گاهی اوقات با هدیه های جالبی روبرو میشد مثل مسدودی پایانه، انسداد حساب، مشکلات قضایی و…که با تلاش شبانه روزی تیم قوی ما همشون تبدیل به خاطره…
اگر به دنبال هدفی بزرگ هستید، تیم بزرگی هم باید داشته باشید.البته اگر از این قوانین پیروی کنید… مفهوم تیم قبل از هر چیز باید مطلب مهمی را با هم مرور کنیم. اگر مفهوم تیم را ندانیم، نمی توانیم تیم خوبی بسازیم و به اهداف…
یکی از راهکارهای موفقیت در کسب و کار بهبود ارتباط با مشتری است که با راهکارهایی ساده قابل اجرا است. بهبود ارتباط با مشتری باعث جذب بیشتر مشتریان و موفقیت بیشتر در کسب و کار میشود که با توصیه های ساده قابل اجرا است. وقتی در مورد…
جمعه سیاه (Black Friday) در آمریکا روز بعد از شکرگزاری است. حراج جمعه در آخرین جمعه ماه نوامبر هر سال میلادی برگزار می شود. و به نوعی آغاز خرید کریسمس محسوب می شود. جمعه ی سیاه تعطیل نیست. اما اکثر شرکتها به کارکنان خود اجازه…
چگونگی برخورد با مشتریهایتان میتواند تأثیر شگرفی روی این موضوع داشته باشد که مشتری به شما و شرکت شما وفادار بماند یا اینکه ناراضی باشد و با نَقل نارضایتیاش از شرکت شما، اثری منفی روی سازمانتان بگذارد و سایر مشتریها را نیز با خودش به…
روزانه در سطح کشور مبالغ بسیار زیادی جا به جا می شود و عملیات کارت به کارت دارای سقف تراکنش میباشد و این بی شک یکی از مهم ترین و اصلی ترین معضلات مشتریان بانک های کشور می باشد. اما آیا روشی وجود دارد که…
عواملی که در موفقیت یک استارتاپ نقش دارند، بی شمار است و از آن جایی که هر یک از استارتاپ ها ویژگی های ذاتی و منحصر به فرد خود را دارند نمیتوان یک نسخه مشترک برای آن ها تهیه کرد. البته با بررسی استارتاپ های…