بازاریابی پیامکی ویا اس ام اس مارکتینگ، سبکی از بازاریابی است که در آن مخاطبین جدید و یا قبلی کسبوکار با پیامکی که برایشان ارسال میشود، علاوه بر اطلاعرسانی، از خدمات به روز و جدید مطلع میشوند.مثلا وقتی که زمان جلسه از طرف شرکت برای…
همه ما در زمان چک کردن inbox یا صندوق ورودی پیامهای خود متوجه پیامهایی از سوی افراد یا موسسات ناشناس شدهایم، در گذشته با مواجه با این قبیل پیامها از ترس هک شدن فضای ایمیلمان فورا آنها را اسپم یا پاک میکردیم. باید بدانید که…
امروزه نقش سیستم بانکداری به عنوان توسعه پایدار در سیستم پیچیده اقتصادی انکار ناپذیراست. سیستم بانکداری قلب توسعه اقتصادی است. نقش بانکها سازگار با ماهیت اقتصادی و اجتماعی جوامع در جذب سپردهها و اعطا وامها است، بنابراین میتوانیم آنها را به عنوان عامل اصلی توسعه…
امروزه خرید و فروش اینترنتی بخشی از زندگی همه ی ما شده است. برای انجام خرید آنلاین لازم است که کسب و کارهای اینترنتی به فکر آسان بودن مراحل خرید آنلاین برای کاربران باشند. در واقع باید استراتژی فروش آنلاین خود را به گونه ای…
اینشورتک به استفاده از نوآوری های تکنولوژی برای بهبود تاثیر صنعت بیمه در زندگی ما اشاره دارد. اینشورتک از ترکیب دو کلمه Insurance و Technology تشکیل شده است و از زیر مجموعه های فین تک به شمار می آید. باور شرکت ها و استارتاپ های…
وقتی کار خود را به عنوان یک کارآفرین شروع میکنید، میخواهید مطمئن شوید که میدانید چه چیزی کارآفرینان را موفق میکند. این یعنی نگرش درست به یک کسب و کار و عزم و ثبات قدم برای رسیدن به موفقیت. برای تبدیل شدن به یک کارآفرین…
بیزینس پلن که به آن طرح کسب و کار و طرح تجاری نیز گفته می شود، یک نوشته ی رسمی است که اهداف کسب و کار را تعیین، دلایل امکان تحقق اهداف را ذکر و برنامه هایی که برای رسیدن به این اهداف دنبال می شوند را ارائه می کند….
بدون شک درک مشکلی که قرار است برای مشتری حل کنید، بزرگترین چالشی است که در آغاز یک استارتاپ با آن روبهرو خواهید شد. مشتریان باید چیزی را که میفروشید بخواهند و محصول شما باید مشکلی واقعی را حل کند. اما اطمینان از همخوانی محصولتان با نیازهای…