برقراری ارتباط و تاثیرگذاری بر مخاطب لازمه موفقیت تمامی کسبوکارها است. هنگامیکه شدت رقابت میان فعالان صنعت بیشتر میشود، تاکید بر استراتژیهای مشتری محور و کسب رضایت مشتری، بیش از استراتژیهای محصول محور خواهد شد. به عقیده بسیاری از صاحبنظران بازاریابی، پس از وبسایت، ایونتهای بازاریابی موثرترین کانال برقراری ارتباط…
طبق اطلاعیه جدید شاپرک از تاریخ ۳ آذر ۱۴۰۰ ، تمامی متقاضیان دریافت درگاه پرداخت اینترنتی میبایست نماد اعتماد الکترونیک یا اینماد (enamad) برای سایت خود دریافت کنند تا بتوانند از خدمات پرداخت یار ها استفاده کنند. *پذیرندگانی که قبل از این اطلاعیه درحال استفاده از خدمات…
در این مقاله قصد داریم به معنی Amp ، مزایا ومحدودیت های آن بپردازیم. گوگل به تازگی با توجه به افزایش استفاده از موبایل، تبلت ها، ابزار جدیدی به نام amp منتشر کرده که در روند سرعت لود صفحات سایت تاثیر بسیاری دارد که در…
هر کسب و کاری برای اطلاع از میزان سود و زیان خود، به اطلاعات دقیقی نیاز دارد. وجود این اطلاعات، دید جامعی به ما میدهد و باعث میشود نسبت به کسب و کارمان، بررسی دقیقتری داشته باشیم. برای دستیابی به این گزارشهای آماری باید قادر…
یکی از مشکلاتی که اکثر کاربران مرورگرهای مختلف در حین جستجو ممکن است با آن روبرو شوند، ارور ۴۰۴ می باشد که این URL با وجود اینکه با ارور روبرو شده است، می تواند محتوایی باشد که شما ساعت ها به دنبال آن بوده اید…
اگر میخواهید ببینید که برای بالا بردن کیفیت زندگی چه کار باید کرد، اول به این داستان توجه کنید. هانس کریستین اندرسن داستانی دارد به نام «کفشهای قرمز» شخصیت اصلی این داستان، دختر جوانی است که روزی کفشهای قرمزی را میبیند و دلش میخواهد آنها…
کسب وکارها سعی می کنند تا از دنیای رقابتی عقب نباشند اما کسانی که خودشون رو به کاربر اثبات و معرفی نکنن هرگز موفق نمیشن! با گذشت زمان و روی کار آمدن انواع استارت آپ و برند این روزها داشتن وبلاگ برای هر سایتی به…
با پیشرفت تکنولوژی و گسترش اینترنت، امکان خوبی برای فعالیت در حوزه کسب و کار اینترنتی فراهم شده است. راههای زیادی برای فعالیت در این زمینه وجود دارد، برخی خودشان کسب و کار راه اندازی میکنند و برخی، کارها و پروژههای افراد دیگر را انجام میدهند و…
شرکتها میخواهند سودآورو خلاق باشند و اغلب برای الهام گرفتن از سایر شرکتهای موفق، برندهای صنعتی مشهور یا محصولات خیرکننده را بررسی میکنند. باید با تجربه و نیاز مشتریان شروع کرده و بعد بالعکس به سمت تکنولوژی حرکت کنید. نمیتوانید با تکنولوژی شروع کرده و…